Tuesday, November 25, 2008

Putus sudah

Sob..sob.. post kali ni amatlah menyedihkan aku.. Sgalanya telah berakhir..

Hampir 2 bulan aku menjaganya..membelai dengan kasih sayang.. Namun..sgala2nya telah berakhir.. 'Dia' telah 'memutuskan hubungan' yg terjalin antara aku dan 'dia'..

Sampai hati 'kau' putuskan hubungan kita ini...huhu.. Aku telah cuba menjaga 'kau' dgn sebaik mungkin.. Mungkin tiada jodoh antara kita...

.
.




.
.




.
.




.
.





Ohh...wahai GELANGku!!
Kenapa la engkau putus??? huhuhu...
Baru 2 bulan aku pakai...
Ganas sgt ke aku ni..heheh...




Aku dah hantar gelang tu utk dibaiki (ade waranti sepanjang hayat..huhu) tapi amatlah tidak memuaskan hati aku... Bdk yg pasang balik gelang aku tu ntah pandai ke x sbenarnya nak pasang gelang aku tu.. Hodoh betul dia buat.. Terpaksa la aku cari sendiri tali getah tu utk pasang balik.. Tapi xbeli pun lagi.. Ade sapa2 tahu kat mana aku bleh beli tali getah utk gelang tu?? Tapi jgn la bgtau ada jual kat area KL lak.. Aku skrg ade kat Penang.. So sapa2 yg ada di Penang yg tahu kedai mana jual tali getah tu bgtau lah aku yer...huhu...



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design