Wednesday, November 5, 2008

Dah Pindah

Dalam entry semalam aku ada cakap nak pindah arini.. Sebenarnya pindah tempat kat dalam ofis aku je..

Dari tempat aku dalam bilik aku dah berpindah keluar coz nak kasi sorang staf dok kat bilik aku tu.. Staf tu asalnya dia dari ofis lain kt tingkat 25 then berpindah lak ke ofis aku kat tingkat 32.. Kenapa dia tukar aku pun xtahu.. Malas nak tanya bos.. Mungkin bos aku dah join venture ngan company staf tu kot..


Dulu tempat aku kat sini...


Kat bawah ni pic aku snap dari luar bilik.. Skrg bilik itu sudah tidak menjadi milikku... huhu..




Ni lah tempat baru aku di luar.. Bdk yg baru masuk tu dok berdepan jugak la dgn aku.. Bila dah dok kat luar ni aktiviti jadi lagi xbebas la... Nak tertido ke berehat lebih2 ke dah xbleh.. Mkn pun nak kena cover2.. Sedih betul..huhu..




:girl_5::girl_5:



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design