Monday, November 17, 2008

Hadiah dari mereka

Walaupun birthday aku dah 10 hari berlalu masih ada lagi hadiah utk aku..Ingatkan xde sape ingat..huhu.. Sedih2... huhu.. Salah satunya dari adik aku.. Actually dia dah bagitau yg dia belikan hadiah utk aku 3 ari sebelum birthday aku lagi.. Hari2 asyik sms aku tanya bila aku nak balik amik hadiah..huhu..

So sabtu ahad lepas aku ada balik kejap.. Balik sorang je.. Mr Shark xdapat nak ikut coz dia keje.. So aku merempit la pulang ke kampung..hehe...

Sampai2 rumah je xsempat aku nak duduk trus dia kasi hadiah kat aku..


Ape agaknya kat dalam tu eh... hehe...

Adik aku kasi teddy kangaroo..hehe..


Nampaknya bertambah la koleksi anak patung aku..Makin besar makin byk pulak anak patung..haha..

Dlm entry aku yg lepas - Jumpa org... aku ada cakap Mr Shark ajak aku gi Toys R Us.. Aku ingatkan dia saje ajak jalan2.. Rupa2nya dia ada beli something... Dan something tu adalah utk aku.. haha.. Kalau dah pegi Toys R Us mesti uols dah bleh agak ape yg dibeli kat situ kan...



So inilah something yg diberi oleh Mr Shark.. Bertambah lagi la koleksi teddy lion aku..haha..


Sebelum ni dah ade 5 teddy lion.. So tambah yg ini dah jadi 6..huhu... Ade sape2 yg baik hati nak tambahkan lagi koleksi teddy lion aku?? Amatlah dialu2kan..hehe..

From them.. lion from Mr Shark.. kangaroo from my lil sis.. Thanks pa.. Thanks ain...



Actually Mr Shark ckp teddy tu 1st gift for my birthday this year.. Nanti ade lagi..hehe.. Xsabar aku nak tunggu ape pulak dia nak kasi for 2nd gift or maybe for 3rd gift also..haha..

:kiss::wink:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design