Monday, November 17, 2008

From Kak Red to Mr Shark


Uisshhh..sape yg dok berkelubung nih.. Siapakah manusia di sebalik red towel ni?? Hahaha..


Kenapa perlu dia menjadi model towel???


Haha..gimik je nih.. Inilah hadiah dari Kak Red utk Mr Shark for his winning.. Menang contest ape? Read this entry..


Bleh x kalau red towel ni aku je yg amik.. Xyh kasi same Mr Shark...haha.. Keji betul aku ni.. Xnak kasi kat Mr Shark pulak..hehe..

'Thanks Kak Red..' Itu ayat dari Mr Shark yer utk Kak Red..hehe..



:kiss:


Gue jeles nih..huhu..



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


3 Comment(s):

Munirah Abd said...

iez,,kalau aku kan..aku amik je..
muahahhahahaha...ko buat liuk lentuk gedik2x time nak bg kat dia...mesti dia bagi kat ko..hahahhaha...

Anonymous said...

terkejut acik klau model cenggitu :P

Anonymous said...

♥ munirah abd ♥
Uishh..kena liuk lentok gedik2 skit eh.. wokeh..no prob.. Hahaha...


♥ lily lotus ♥
Kalau dh model xberbayar gitulah gayanye..heheh..


Blogger Templates by iezpdaus Design