Tuesday, November 4, 2008

Aku rindu mereka

Aku rindukan 'mereka'...
Malam tadi masa tgh bosan2 aku sms 'mereka'...
Tiba2 je rasa nak sms 'mereka'...
Mungkin aku rindu sgt pada 'mereka'..
Bila la agaknya bleh jumpa 'mereka'...
Hampir 4 hingga 7 tahun aku xketemu 'mereka'...


Aku rindukan zaman persekolahan aku.. Aku rindukan kawan2 aku.. Mcm2 kenangan masa dulu.. Tapi byk yg aku dah lost contact.. sedih

Cuba la cari mana 1 aku.. Masa ni aku dlm proses 'tumbesaran'..huhu..
(Kualiti pic kurang bagus coz aku amik guna hp je..Malas nak scan..)



Aku rindukan juga zaman poli aku.. Aku rindukan housemate aku.. Diorang lah kawan terbaik pernah aku ada...

Mana 1 aku??hehe.. Masa ni proses 'tumbesaran' aku makin menjadi2..
(Kualiti pic kurang bagus coz aku amik guna hp je..Malas nak scan..)

Dari kiri belakang: Aku, Siti, Amoi, Mey
Dari kiri depan: Azie, Dayah, Anie, Jebot


I Love 'mereka' so much...


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design