Tuesday, November 11, 2008

Aku lemah

Rentetan kisah semalam keadaanku masih lagi sama ari ini.. Aku lemah..tidak bermaya.. Xlarat sgt nak buat apa2 pun.. Tapi aku gagah jugak dtg keje.. Bos aku ni kan kedekut..Kenapa aku kata kedekut nanti aku crita kat next entry..huhu.. Yg dia tahu nak tolak gaji je kalu xdtg.. Maka.. dgn berat hatinya terpaksa la dtg jugak...

Utk mengelakkan keadaan aku menjadi lebih teruk terpaksalah aku bersedia dari awal.. So ini yg menjadi bekalan aku hari ni.. Slalu bawa bekal nasi je..Arini tukar pulak.. Bawa bekal ubat..huhu..


Bekalanku..minyak cap dua singa dan uphamol 650


Bkn xbleh nak amik MC tapi aku xnak jadi mcm dulu...Klik kat entry ni.. Penat ooo pegi hospital.. Mcm2 hal nak kena buat sebelum bleh dpt MC.. So dah agak serik ok..

Xpelah.. Ari ni aku ingat nak balik awal lagi.. Lagipun bos aku dah balik dah.. So bleh sgt la kalu aku pun nak chow awal..huhu.. Dok ofis pun bkn aku bleh concentrate buat keje..

Kepala aku pun dok weng weng lagi ni.. Kelabu bijik mata aku dok bawah lampu kuning ni..

Nak balik awal... nak balik awal...




My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


1 Comment(s):

muzlifah said...

ur company tak bagi cutikah walaupun kite dpt 7 hari cuti..??
owh sm la kite ghupernye..


Blogger Templates by iezpdaus Design