Tuesday, November 11, 2008

Kedekut

Dgn sapa aku nak kaitkan perkataan 'Kedekut' ni?? Anda.. anda.. atau anda..(sambil tunjuk2kan pada kamu yg sedang membaca entry ini..hehe)..

Sebenarnya aku tuju perkataan KEDEKUT ni pada BOS aku.. kedekut yg amat2 ok..

Hmm..ape kena mengena pulak ngan pic kat bwh ni yer??


Tadi dgn suka hatinya bos aku main tarik je tisu tu byk2 ok.. Sampai 7,8 helai.. FYI, kotak tisu tu aku yg bawa sendiri.. Kat ofis ni xdenye dia nak sedia apa2 pun.. Hangin je aku tgk tadi..

Yg aku ingat mase 1st masuk dulu bos ade ckp kalu aku nak bawa ape2 aku bleh bawa.. Kat pantry pun dia cuma sediakan heater je.. Xde milo xde kopi.. I need to bring my own ok..

Tgk lah.. heater semata2...

Bos aku sememangnya amat kedekut!!!

Aku marah sbb sesuka hati je dia tarik tisu aku tu byk2 tanpa minta dulu.. Kalau selai 2 tu ok la jugak.. Huhhh!!

:girl_2::girl_2:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


8 Comment(s):

syhazwa said...

masyaAllah!!!kedekut gak ah.rupanya ade ag org kedekut selain yang aku tau.betul x ct?heheh....mung mesti paham kan ct

iez said...

♥ syhazwa ♥

haha.. dh nasib kita gamaknye yer..huhu..

Munirah Abd said...

hidup ni perlu gak kedekut sekali skala..heheh..asik nak suap je..sesekali harus ada kedekut!! lallalalala..heheheh

lily lotus said...

hehe..bos saja nak manja2 kot :P

hi! salam kenal..nice blog..
bleh tukar link??

from me -lily lotus-

iez said...

♥ lily lotus ♥

Meh kita sama2 bertukar2 link eh..

coupdecoeur said...

Hello
a small mark at the time of my passage on your very beautiful blog!
congratulations!
thanks for making us share your moments
you have a translation of my English space!
cordially from France
¸..· ´¨¨)) -:¦:-
¸.·´ .·´¨¨))
((¸¸.·´ ..·´ -:¦:-
-:¦:- ((¸¸.·´* ~ Chris ~ -:¦:-
http://SweetMelody.bloguez.com

SuNnY珊珊~ said...

i very agree cos he very 'Kedekut', haha...i early early oso feel like tat...since u wan finish ur training oredi and wish u hv a nice day...keep in touch...

iez said...

♥ coupdecoeur ♥
Thanks.. =)


♥ sunny ♥
sungguh malang nasib kita dpt bos mcm tu..huhu


Blogger Templates by iezpdaus Design