Monday, November 3, 2008

Penangan Keropok Lekor

Inilah bahananya penangan keropok lekor yg meletup dlm kuali... Tragedi sungguh.. Kenapa la mesti minyak panas tu melompat naik ke muka aku.. Kalau terpercik kat tangan aku ke ok la lagi.. Ni kat muka aku.. Bkn setakat muka..mulut aku pun kena jgk sikit.. Waduhh!!!


Ni keadaan masa lepas kena mlm tadi.. dah lepas sapu ubat.. Membengkak sikit..


Ni keadaan pagi tadi.. dah mengelembong la pulak..

Dah la mmg xcantik..dihodohkan pulak ngan tanda melecur ni.. Jgn tinggalkan kesan parut cukup la.. Lepas ni fobia la sekejap aku nak menggoreng keropok lekor... Ngeri!!! huhuhu...


Tinggal 3 ari lagi utk aku semakin......??? huhuhu...




My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


2 Comment(s):

Ceera said...

aku pun pernah ok..

tapi kena kat tangan..

pastu tak hingin dah nak masak kopok leko.. serik...

iez said...

♥ ceera

Kita serupa eh..hehe..
menjadi mangsa kropok lekor..huhu..


Blogger Templates by iezpdaus Design