Monday, September 29, 2008

Gelang itu

Hehehe..kasi aku gelak comey dulu.. Actually ari sabtu ngan ahad lepas aku ngan Mr Shark kuar shopping nak cari brg2 raya.. Merata tempat kitorang pegi.. Aku ni cerewet skit kalu nak pilih brg.. Sampai bebal jugak la dibuatnye Mr Shark dgn aku..hehe.. Tapi bebal2 pun die ikut gak mane aku pegi..

Tempat 1st kitorang pegi Rope Walk.. Nak carikan baju utk adik Mr Shark.. Mr Shark ni baik btul (hehe..puji skit).. Tiap2 tahun masti die ingat nak belikan baju slua utk adiknye.. Utk mak abah dah tentu la dihulurnye lebih awal.. Die jenis xberkira.. Lepas dah pusing2 kt Rope Walk kitorang pegi Queensbay Mall lak.. Kitorang pegi sane bkn ape.. Kt Jusco ade sale.. So kitorang serbu kt situ dulu lah.. Kt sini nak cari baju utk anak buah Mr Shark pulak.. Mr Shark ade anak buah baru sorang je.. Anak kakak die.. Punye la jenuh nak cari baju si kenit tu.. Lagi kecik baju utk bdk2 lagi mahal lak aku tgk dr baju org dewasa.. Nasib baik Jusco ade sale.. Lagipun byk pilihan.. So dpt la 2 pasang utk anak buahnye.. Satu aku pilih satu Mr Shark yg pilih..

Ape yg aku beli pulak eh.. Hehe.. Aku ade beli dua baju.. Actually Mr Shark yg belikan.. Sukeee...hehe.. Thanks pa..

Slain belikan baju Mr Shark ade blikan benda lain utk aku.. Sbenarnya pagi2 sebelum kuar aku ade bising2 kt die suruh belikan gelang.. Tapi aku xde la pulak maksudkan nak dlm mase tu jugak.. huhu.. Tapi betapa baiknye Mr Shark die belikan aku gelang.. Mula2 aku xnak coz harga die sampai 100.. Tapi die suruh amik gak. Lagipun ade diskaun skit.. So xde la sampai 100 kan.. hehe..


Ni gelangnye.. Cantik x? Kalu korang rasa xcantik pun bagi aku tetap canteeekk.. Sbb Mr Shark yg belikan..hehe..

So slain baju raya aku ade gelang raya lah kan.. hehe.. Besttt..

0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design