Tuesday, October 28, 2008

Tukang Bayar Bil #01

Nampaknya status keje aku dah bertukar.. Keje makin bertambah tapi gaji/elaun xjugak bertambah.. Dah la kasi elaun ciput je.. (opss..bkn ciput kak ceera eh) Huhhh..

Aku dah jadi tukang bayar bil la pulak.. Baru kejap tadi bos kasi kat aku bil2 yg aku kena TOLONG g bayarkan.. Ingatkan nak kasi cheque ape kat aku.. Rupanya nak suruh g bayarkan bil.. Ingatkan nak kasi extra elaun ke..haha..

Ade 3 bil nak kena byr.. siap ade tunggakan lagi.. Nampaknye esok ade can la nak masuk lambat.. Dah bos suruh g bayar bil kan.. harus lah melengah2kan mase utk sampai ke ofis.. Lagipun bos dah bgtau dis week die xde kt ofis.. Yahooo!! aku jadi bos la utk 2,3 ari ni..haha..

Alangkah bahagianya kalau cheque2 ni smua utk aku.. bknnya utk TNB dan TM tu.. huhu..

*Hmm..happy tu happy la jugak bos xde 2,3 ari ni tapi keje menimbun la.. Xdpt jugak la nak relax.. Nak design website lah..nak cari component Joomla lah.. 2 project sedang menunggu nih... aduhhh la...


:girl_3::girl_8:



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design