Wednesday, October 8, 2008

A.L.O.N.E

Arini aku keseorangan.. Actually smalam pun keseorangan.. Bos xde.. Sape pun xde.. Bosan pun ade..Sronok pun ade..huhu.. Bosan sbb bile nak buat keje je rasa malas pulak.. So keje yg sepatutnye kena buat pun xdibuat2 lagi.. Mentang2 la xde due date kan.. hehe..

Yg sronoknye bile bos xde aku bleh bersenang lenang la.. Nak memusing dlm ofis ke.. nak berinternet sepanjang mase ke.. nak berblog spanjang mase ke..xde sape yg marah.. Lagi 1 bile rehat dpt la extra time..hehe.. Xbaik btul kn aku ni.. Skali skala je.. Ape salahnye..

So smalam time lunch aku pegi bank dulu before g mkn.. Aku g tukar kad maybank.. Kad maybank aku dah xleh pakai.. Bila nak draw duit je duit xnak klua.. Yg klua hanyalah kad aku blk.. So smalam aku g tukar kad baru.. Nasib baik free.. Kate org kat kaunter tu kalu ikutkan kena charge rm12.. Ntah kenape pulak die kasi free.. aku pun malas nak tanye byk2..

So skrg aku dah ade Maybankard Visa Debit yg baru menggantikan kad yg lama yg dah lunyai tu.. hehe..



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008



4 Comment(s):

Sarah Ezeeliya said...

HAKHAK..ku dah selaloo nikmati saat ketiadaan bozz.saat ku megomen disini bos ku jua tiada..

isytihar diriku sebagai boz!!yeah!!

iez said...

♥♥ sarah ezeeliya

wahh..kita serupa.. heheh..

candylips_izy said...

okeh..bole je..hik3..
nice blog...

Jathniel Tong said...

xbaik tau... haha..


Blogger Templates by iezpdaus Design