Thursday, September 18, 2008

Posto Vs Posmen

Sbenarnya xde kena mengena pun posto mahupun posmen.. Aku cume pegi mengepos brg di pejabat pos.. (brape byk pos daaa..).. hiks


Pagi ni aku g ofis lambat coz nak g pos brg2 nilah.. Saje je g lambat.. Bos bkn ade kt ofis pun.. Die skrg kt KL.. Manyak bosan dok kt ofis.. Tambah2 xde keje sgt lak minggu ni (aku dah berjaya settlekan pencarian component bagi job yg bos kasi minggu lps lg dh)..


Ramai org kt dlm pejabat pos tu.. Lame gk la nak menunggu.. Bila dh dpn kaunter nak kena isi borang lah ape lah.. Pastu nak timbang parcel tu pulak.. Nasib baik xberat sgt.. Ade la dlm 2kg..
Settle mengepos parcel tu trus la aku ke ofis..


:girl_9:


comment

2 Comment(s):

Redbloodsnow said...

utk caper parcel tuh yang
utk zie ea...hahahah..mampos pasan :P

i.e.z said...

-->redbloodsnow
Hehe..ade helmet dlm parcel tu..
Ade org dr KL yg bli..


Blogger Templates by iezpdaus Design