Wednesday, September 17, 2008

Bertukar hak milik

Sob..sob..sob.. Sdihnye aku..
Tp sbenarnye sronok jugak.. Hehe..


Ni smua adalah sbb psl helmet arc yg aku ada masukkan dlm entry yg lepas.. Dh ade pembelinye.. Sukeeee.. Thanks to adik Ifah (ooppss..akak rupenye.Bkn adik..hehe) from KL yg nk jgk bli helmet aku yg xseberapa tu (xseberapa pn kualiti masih bagus eh..masih cantik menawan lagi..haha)..

Sebelum helmet tu bertukar pemilik, aku pun try2 la pakai buat kali terakhir..huhu..


Yaa..posing skit kasi tunjuk bahagian belakang..hehe



To da new owner..jage baik2 eh helmet tu..hehe.. i also have something 4 u..Juz wait...
Esok aku akan pos skali helmet bersama2 sticker jijah tu.. Together wif something inside 4 both of u... hehe..

* Mlm ni sibuk lah aku nak membalut helmet ni taruk dlm kotak..hehe..


comment

2 Comment(s):

Redbloodsnow said...

ooooo...jual helmet tuh rupernyer..eh eh...iez neh jual² bbrg ke...ade ape lg yek. mane taw kot² ade yg z berkenan :)

i.e.z said...

-->redbloodsnow
Xde la jual2 brg sgt pun..
Jual mane yg dh xpakai dh je..
Nti kalu ade ape2 lg iez nk jual usha2 lh ke sini yer..


Blogger Templates by iezpdaus Design