Tuesday, September 16, 2008

Mari berenang

Mari kite belajar berenang.. Eh..bkn la.. Haha.. Sbenarnye entry ni aku nk cite psl umah aku (bilik air je la..hehe) yg hampir banjir dek kerana paip air xleh nk tutup..


Ni smua kerana pelompatnye yg dh rosak... Jenuh aku nk kawal air yg melimpah2 klua.. Dah tutup kt meter luar pun air masih laju.. Iyelah kn..Slagi tangki kt atas masih berisi air slagi tu la xnk berenti air paip tu.. Aduh la..jenuh aku tahan kepala paip ngan tangan aku.. Sakit2 jadinye..

Tangan sape la tembam sgt tu..hehe

Makin lame air dah smakin melimpah.. Aku dh mule kelam kabut dah.. Last skali aku tepon laki aku la minta tlg.. Aku srh die bawakan skali spanar sbb nak betulkan paip tu.. Dah la die tgh keje.. Dtg jgk la kerana aku..huhu...

Tgk la..hampir nk banjir jadinye.. Nasib baik penyelamat cepat dtg..hehe.. Lps dah betulkan kepala paip tu so dah settle la keje aku.. Tapi basah lencun gk la aku dibuatnya.. Ishhh...


comment

2 Comment(s):

Redbloodsnow said...

wooohhooooo
nasib bek cepat direpair kan
klo tidakkkkk....habis ler banjir seluruh umah..hehe

:P

iℯz ғiяđaus said...

kalau x..berenang2 la sy.. hehe..


Blogger Templates by iezpdaus Design