Thursday, September 18, 2008

Bungkusan + Surat

Mlm td aku dh bertungkus lumus membalut kotak yg nak dipos pagi ni.. Nasib baik kotak yg laki aku cari tu muat2 je nk letak helmet.. Walaupun ade sedikit kekembungan di atasnye.. hehe.. xmuat skit je..


Ni lah proses meletakkan helmet ke dlm kotak..
Jenuh letak surat khabar keliling.. Biasa lh kan..bile nk pos brg ni keselamatan brg tu bkn org pejabat pos tu endahkan sgt.. So, kita sebagai penghantar kena la bersiap sedia..


Yaa..sumbat..sumbat smua surat khabar sampai penuh.. Helmet tu kn masih elok. So kena la jage supaya xcalar nanti..

Tadaa..dah siap pun dibalut.. Alamat penerima pun dah siap ditulis..

Inilah bungkusan dan jgk surat yg nk dipos.. Satu utk penerima helmet dan satu utk cik jijah..
Ade 1 lagi 'benda' yg akan dipos bersama2 surat dan bungkusan tu.. Ape yer?? Actually dah diletakkan pun dlm bungkusan dan surat tu..hehe..

@ipin01

* 'Benda' tu xseberapa je.. aku saje suke2 nak kasi..


comment

2 Comment(s):

Redbloodsnow said...

ooooo...rupernyer neh yg die anto...hehe
errrksss...yg name azizah tuh kan..tambah H kat depan tuh...tros jadik name gwe sich.. HAZIZAH..hahaha

:P

i.e.z said...

hehe.. :P


Blogger Templates by iezpdaus Design