Tuesday, September 2, 2008

Panas...

Waaa...nk mati kepanasan aku.. Pg ni dh la aku dtg awal tlg buka ofis.. Si bos aku lak g simpan remote aircon kt dlm bilik die.. Dh la die slalu dtg lmbt.. Aku ni dh mcm cacing kepanasan ni.. Dh la remote 1 tu semata.. Kedekut bos aku ni nk g tukar bateri remote yg 1 lg.. Abis baju aku dh basah.. Berpeluh2 tahap boleh perah dh baju ni.. (tp x la basah melampau..nampak peluh2 je la..huhu..) Dh la bulan posa ni aku g keje naik moto sendiri.. Dugaan sungguh la arini.. Hmm..Sabar... Sabar.. Sabar kn separuh dr iman..
Arghh..Tidak.. Xtahan aku berpeluh mcm ni.. Nanti xsampai separuh ari aku dah busuk.. Tidak!! Cepat la wahai bos oi... Masuk ofis cepat... Aku dh mesej pn lambat gk die nk dtg...

:hot:

*kul 11.05 pg br bos aku masuk.. Adussss...

comment

0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design