Monday, January 5, 2009

Wedding : Nurul Hidayah & Zulcapfli

Entry ni patutnya aku post last week. But since aku kekurangan waktu utk mengupdate blog ni terpaksa la aku postpone hingga ke arini..huhu..

Actually nak kata last week pun xjugak..sebenarnya ni crita masa ari krismas aritu.. Aku dan Mr Shark telah bertandang ke rumah kawan aku, Nurul utk memenuhi jemputan kahwin darinya..

Nilah best friend aku tu..

Pengantin baru.. Nurul Hidayah

Suaminya semasa akad nikah

Kenduri kawan aku ni telah diadakan serentak dgn adiknya.. Meriah sungguh masa aku pegi.. Tapi malangnya aku bleh tertinggal camera pulak.. So gambar terbaru masa kenduri aku blum dpt lagi dr dia.. Nanti2 lah aku update pic terbaru yer..


Moga2 hubungan mereka berkekalan sehingga ke anak cucu dan sehingga ke akhir hayat.. Amin..



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design