Saturday, January 24, 2009

Farewell Party n Birthday Bash

Ari Khamis lepas aku telah dijemput oleh bos aku utk join staff2 tempat keje aku yg mengadakan farewell party utk 2 org staff yg telah dan akan berhenti bekerja..

Party tu kitorang buat after abis keje.. So after abis je keje berkejar2 la aku balik ke rumah utk mandi dan salin baju.. Takkan aku nak pegi pakai baju keje pulak kan..hehe..

Kitorang buat party utk 2 org staff tu kat Redbox.. Happening giler.. Dah la staff2 smua sporting giler.. Aku yg pada mulanya agak segan2 terus ilang perasaan segan...hahah... Walaupun aku baru je keje kat situ tapi rasa happy sgt.. Diorang tersangat la friendly.. So aku pun xde la rasa kekok sgt...

Hmm..ape yg berlaku sepanjang party tu?? Uols layankan ajelah pic2 kat bwh ni eh..hehe..

Nilah salah sorang staff yg diraikan.. Elaine..
Bakal menamatkan perkhidmatannya hjg bln ni..


Yg ni pulak Izwan.. Dah berhenti..
Masa aku baru masuk pun dia dah xde.. So aku xbrapa kenal sgt dgn Izwan ni..huhu..


Selain mengadakan farewell party utk Elaine dan Izwan bos kitorang turut mengadakan birthday party.. Bos cakap birthday party tu for our company's 4th quarter 2008 and 1st quarter 2009 babies.. So aku pun termasuk la skali..hehe..


Mana aku? uols carilah sendiri yer..haha...


Meh potong ramai2...

Chocolate Ice cream Cake from Hagen Daaz... yum yum..


Karaoke Time + my colleague...

Teresa, my sifu and Elaine..


Janice, Kak Emma and Teresa... Karaoke Time!!!


Kumaran.. I dont know what to sing la..haha..


Kak Zana and Kak Emma.. They're so sweet..


Ms Loo, our assistant manager with Elaine and Shan Tat..


Shomala and Gayathree...




Ms Loo.. She is so friendly and very nice..

Where's my boss?? haha...
Dia asyik amik pic org..
So pic dia pulak xde...hehe...


:girl_14::girl_9:



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008

1 Comment(s):

Anonymous said...

seronotnyaaa!


Blogger Templates by iezpdaus Design