Tuesday, January 6, 2009

Burung ape??

Bah..ni burung ape? Burung murai... Burung ape? Burung murai... Korang mesti ingat bait2 ayat tu kan..hehe..

Actually entry ni xde kena mengena pun dgn iklan Petronas tu..hehe.. Baru2 ni aku ada ikut Mr Shark pegi rumah kawan dia.. Ayah kawan Mr Shark tu ada bela beberapa ekor burung murai..

Saje je aku nak tgk2 burung2 tu.. Lagipun kawan Mr Shark tu dok sibuk nak cuci sangkar dan mandikan burung2 tu..

Inilah burung murai tu.. Ade yg xkenal?


Burung murai yg tgh tunggu masa utk dimandikan..


Kebasahan.. setelah dimandikan..


Burung2 ni nak kata jinak pun x jugak.. Silap aribulan jari kita pun bleh dipatuk.. Iyelahkan.. burung tu ingat makanan dia kan..haha...

Nak tahu ape yg burung2 tu makan.. ini ha makanannya..

Ulat burung.. Ade sape2 yg geli?

Hehe..mula2 tu geli gak aku nak pegang ulat tu.. Asyik menggodek2 je pun.. Tapi dah lama2 tu best lak kasi burung2 murai tu makan..
Comel kan..heheh....


:pandaGeli_02: :pandaGeli_02:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


3 Comment(s):

Anike MK said...

Waa...best bela burung nie..
especially bela yg pandai bercakap...
Cam burung tiong...

=)

Dulu ad bela sekor...
tapi, dah mati...xpandai bela..
huhu

lily lotus said...

huhu..geli2 tgk ulat tu..

Munirah Abd said...

arrrrr geli wei tgk ulat tu....eeeee yeeeeeeeeewww...goli2x...


Blogger Templates by iezpdaus Design