Friday, December 19, 2008

Tamat riwayatnya begitu saja

Dlm entry Apakah?? aku ada letakkan 1 pic yg pada aku mungkin uols bleh agak apa benda yg aku maksudkan tu..

Actually itu pic kucing yg telah menemui ajalnya (ceh..ayat skema) kelmarin masa aku lepak2 kat stall burger..

Ngeri sey aku tgk keadaan kucing tu.. dah la mati meniarap dgn mulutnya pulak berbuih.. Ape penyebab kucing tu mati aku pun xtahu.. Mase sibuk2 nak tutup stall aku tgk kucing tu dah terbungkang.. Kwn Mr Shark ckp badan kucing tu panas lagi.. maknanya kucing tu baru je mati la..

Sedih oo.. tiap2 mlm kalau aku dtg kat stall tu mesti aku kasi kucing tu mkn.. Kalau aku dtg mesti dia menyondol2 mengiau2 nak minta mkn.. nangih

Dlm pic kat atas uols bleh nampak keadaan kucing tu.. Dan kalau uols perasaan kat belakang tu ade sekor lagi kucing.. Mesti kucing tu sedih meratapi pemergian kwn dia kan..huhuh..


Nak kata kucing tu kena langgar aku tgk keadaan dia ok je.. xde lak terpenyet ke ape ke.. Cuma buih2 klua dr mulut kucing tu aje lah.. maybe gak kucing tu kena keracunan kot..huhu.. tersalah mkn benda ape2 ke..



Aku xbrani nak snap pic dekat2 sgt.. mase tgk keadaan kucing tu pun aku dah rasa semacam.. Sampai perut aku rasa kecut.. Sedih.. Ngeri.. Meloya smua ada.. Ksian pun ada...huhu..


:girl_5:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


6 Comment(s):

goasop said...

apakah keracunan makanan yg telah diberikan olehmu?

sweet je kawan dia tu yang mungkin tengah meratapi pemergian seorang sahabat.

binatang pun ada perasaan sayang menyayangi. emm.

saya said...

sedey kan? kalau mulut berbuih mgkin keracunan..

iez said...

♥ goasop ♥
owh tidak! bkn daku yg menyebabkan kematiannya..huhu..

itu la..sedih je gk kwnnya pn tahu meratapi kematian kucing tu.
sob sob..


♥ saya ♥
itu la.. iez pun rasa kena keracunan..

sheila said...

kucin 2 mati kena sawan la..sbb 2 mulut dia bebuih

lily lotus said...

sedihnya..kena poison kot tu..i mean termakan poison kot..sian2

Jathniel Tong said...

ish!! iez xtau lagi... kat umah i pun ada mayat. mayat kucing yang berulat and hampir cair... !!!


Blogger Templates by iezpdaus Design