Thursday, December 11, 2008

Saat lemah

Actually dah hampir sminggu aku demam + selesema + batuk.. Seksa gila.. Smua ni start dr ari Jumaat lepas (arini br sempat aku nak crita smua..huhu).. Ari Jumaat aritu aku xdtg keje.. Amik MC.. xlarat gila aku nak gagahkan diri dtg keje..

Dr ari kamis tu sebenarnya tanda2 yg aku xsihat dah nampak.. Batuk2 xhenti.. Sampai rasa nak terkeluar anak tekak..

Melihatkan keadaan aku yg dah batuk tahap xhingat tu.. assistant bos aku, Ms Agnes dgn baik hatinya menghulurkan gula2 utk batuk tu.. Ape kemende namanya ntah.. Lozenges eh.. huhu..

Eh..ni ha ada picnya aku snap..haha..



But gula2 tu xberjaya utk membantu menyembuhkan batuk aku malah lagi teruk sampai aku terpaksa amik MC keesokan harinya..huhu.. Bkn salah gula2 tu eh.. Aku mmg dah xsihat..

Even aku dah amik ubat dan makan ikut nasihat doktor.. Demam + selesema + batuk aku xjgk baik2.. So how?

Huhu..aku dah xlarat nak batuk dgn berhingus hari2 ni.. Sampai 1 tahap aku akan batuk sampai termuntah2..

Sapa2 ada solution utk bantu aku x? huhuhuh..


Kejap tadi aku br lepas muntah disebabkan batuk yg melampau.. Dan muntah aku kaler ijau!!! APAKAH??


:girl_8:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


7 Comment(s):

Jathniel Tong said...

wow... kaler hijau. iez dari planet mana? hahahaha... anyway, take care..

Anonymous said...

erkk..sian u..harap2 cpt sembuh yer n not getting worse..cuaca skrg mmg ramai org tak sihat..

Cikgu Ije said...

r u ok dear?

hope u will b fine as soon as possible.

risau lak batuk2 sampai termuntah ni. take good care k. =) mmwahh!

Anonymous said...

jgn mkn menda bmyk n pedas..
pah2 p farmasi cari ubat isap kaler merah..ubat 2 tok batuk,kahak n antibiotik..x igt apo nama..nt igt update len k

Anonymous said...

♥ Jathniel Tong ♥
Dr planet mane yer? i pn xsure la..
hahaha..
thx.. =)

♥ lily lotus ♥
itu la.. skrg ni cuaca xmenentu..
tu yg cepat xsihat tu..
thx kak.. =)

♥ goasop ♥
skrg still x ok lg la.. hope will b ok soon..
=)

♥ sheila ♥
ok sheila.. thx 4 d info.. nanti kalu ingat apa nama ubat tu bgtau eh..
=)

sepet_bulat said...

uish...
serius neh...
bykkan rehat yah..

Anonymous said...

ha...diflam nm ubt 2..p la cri..ubt 2 ngntok la sket


Blogger Templates by iezpdaus Design