Monday, December 22, 2008

Kembali bersinar

Ape yg dah bersinar kembali eh? huhu.. Bagi uols yg ada kat penang sure dah tahu skrg KOMTAR dah mula bercahaya dgn kehadiran Pacific Hypermarket yg baru.. Kalau tidak sebelum ni keadaan kat KOMTAR suram aje.. Yg meriahnya hanya dgn kehadiran mamat2 dan minah2 yg dok melepak seperti xde umah lagaknya.. Tak ketinggalan jugak KOMTAR menjadi syurga buat rakyat asing yakni yg dtg secara izin mahupun PATI yg semakin meriah utk berkampung kat Malaysia ni..siapakah??huhu..

So utk mengisi masa hjg minggu aku yg amat membosankan, aku telah menjejakkan kaki ke Pacific KOMTAR utk melihat ape perubahan yg telah berlaku..

Wahhh.. Fantastic..boombastic.. (haha..tu ayat saje tambah je..) itulah ayat yg terkeluar dr mulut aku pabila tgk keadaan KOMTAR yg semakin bersinar setelah sekian lama mengalami keadaan yg amat xbest utk dijadikan destinasi yg sesuai utk dituju dan amatlah membosankan..

Meriah giler beb.. tambah2 lak kawasan kat depan KOMTAR tu dah direnovate.. Kat KOMTAR tu bkn setakat Pacific Hypermarket and Department Store je yg ade malah mcm2 shop lagi dah ade dlm tu.. Baru la aku nampak berseri dan meriah je KOMTAR tu.. baru la sesuai ngan namanya KOMTAR yg dijadikan mercu tanda Pulau Pinang selain jambatan sepanjang 13 km tu..huhu..

Nak tahu mcm mana keadaan KOMTAR yg telah diupgrade dan direnovate keadaannya? Kat bwh ni aku masukkan 1 pic yg sempat aku snap..


Aku rasa xlama lagi tempat ni akan lebih 'meriah' lagi dgn kehadiran manusia2 utk melepak dan jugak manusia berpeleseran yg xreti2 nak balik umah..huhu..


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008




0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design