Monday, December 15, 2008

Tag again

By Aisyah Nasir


Three Things That Scare Me:
1. God (Allah swt)
2. Losing some one yg aku syg
3. See dead body


Three People Who Make Me Laugh:
1. Mr Shark
2. Mr Shark
3. and Mr Shark..heheheh..


Three Things I love:
1. kalu dah kata benda... aku syg moto aku (birthday present tuh)...
2. My hp yg dah makin buruk tuh..haha..
3. My laptop hasil duitku sendiri..


Three Things I Hate:
1. Backstabber
2. Cheater
3. Aku benci 'dia' (refer kt sape or ape? aku je tahu..huhu)


Three Things I Don't Understand:
1. kenapa mesti ade tag ni ha? huhu
2. kenapa aku gigih buat jugak eh?
3. kenapa, kenapa dan kenapa? Aku xpaham lah apa yg aku dah tentu xpaham..haha.. Anda paham apa aku paham? hahah..*biol skejap* LOL


Three Things I'm Doing Right Now:
1. Sedang menghabiskan sisa2 tag yg blum selesai.. Ciss!! ade ke patut sebut sisa2 kan... debushh skali..haha..
2. Sambil buat tag sambil mengeliat di kerusi.. Malasnyeeee...
3. Tgh pikir nak gi toilet jap lagi.. haha..sempat lagi pikir..


Three Things I Want To Do Before I Die:
1. Makes my parent happy la..
2. Buat amal ibadat sebanyak yg mungkin (skrg ni dosa ++ pahala --..so how?)
3. Nak ada anak yg comel2 yg soleh dan solehah..huhu..


Three things I can do:
1. Masak versi resepi sendiri
2. Boleh terbalik kan lidah (bkn secara gulung or lipat but pusingkan lidah..haha..pusingan 180o je la)
3. Ape lagi yer.. dah xtahu la..hahah


Three Ways To Describe My Personality:
1. Kalu 1st time tgk org nampak mcm pemalu..hiks..Tapi meh borak tgk.. pemalu sgt ke idak..haha..
2. Xsuka tangguh masa
3. Aku seorang yg rajin... but... tgk pada tempat jugak la..haha.. (perasan kejap)


Three Things I Can't Do:
1. Xbleh nak mkn cili padi mcm gitu ajo.. xtahan pedas seyy..
2. Xpandai berenang la..so how? stakat nyelam2 skit2 bleh la..
3. Aku xpandai Java...hahahah..


Three Person I want to Tag:
Aku xmo tag sapa2 lah..lapar


:girl_15::girl_16:



My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design