Saturday, February 14, 2009

Makan time


Pintu apakah ini?? Haha..

Last week sorang staf Maxis belanja weols 1 team pegi makan2.. hehe.. Best.. Sepanjang hampir sebulan aku keje ngan Maxis kali ni masuk 2nd time aku join diorang makan2.. Staf tu belanja weols coz dia dah genap setahun bekerja dgn Maxis..

Kalau aritu makan2 kat Redbox sambil berkaraoke..But this time weols pekena makanan india pulak..

Nak tahu kat mana? Weols pegi makan kat kawasan Little India and of coz la dalam Penang kan.. Nama tempat tu Karaikudi...



Best gak la makan kat situ.. Lapar punya pasal sampai xsempat dah aku nak snap ape2 pic..

Yg sempat aku amik juz masa aku nak balik je pun..hehe.. Itupun pic pintu aje..huhu.. So utk sape2 yg teringin nak rasa makanan India uols bleh dtg kat sini.. Mmg best.. Makanan pun sedap...


:girl_11:


My Purple Boxes
@

h
ttp
://stitchiez.blogspot.com
C
opyright
© 2008


4 Comment(s):

Jathniel Tong said...

yeah makan!!! nxt time rmb 2 belanje me... haha =)

Anonymous said...

kat KL ada branch tak?

Anonymous said...

♥ lily lotus ♥
xsure la kat KL ade ke x branch restoran ni..huhu..

nis n4d (*_~) said...

sronoknyee mkn2...ehehe..

ble nak blanje nad nih?

;-p


Blogger Templates by iezpdaus Design