Saturday, August 9, 2008

My Shoes...

Ni merupakan kali pertama aku pakai heels.. ingatkn dh xleh handle bila jln..Tp dis time aku dh berjaya memakai heels.. huhu.. Dulu punye la nk try tp sakit kaki lh, xleh nk jln lh..mcm2 jd.. Lg 1 takut jatuh tersadung je.. Dats y aku xbrani pkai heels..

kasutheel
Nilh heels yg aku ada skrg...huhu..

Yg lain2 ni kasut2 yg aku pkai utk g keje n jln2..

kasutcom
Ni kasut aku g keje gk slain heels tu..

kasutgurl
Kasut ni aku pakai g jln2 n jgk g keje..

kasutjln
Kasut ni aku beli mase kuar g jln2 kt Melaka Mall ngan nadia n ezat.. Nadia pn ade spasang same mcm aku.. Tp kalu ngan nadia dh tentu la kasut die kaler itam.. Itu kn favourite kaler die.. huhu..

2 Comment(s):

Munirah Abd said...

hehehe dah kena biasakan pakai heel..
aku pun dah dok pakai heel je skang..terkenkang2x gak arr jalan..dulik arr..haha
pakai heel ni nampak seksi kan!!! hehehe

IEZPDAUS said...

Mmg seksi gitu..haha..


Blogger Templates by iezpdaus Design