Friday, February 26, 2010

Susu sudah basi =(

Apa la malang nasib aku.. Petang tadi aku pegi Tesco nak beli brg.. Dah beli mcm2 brg teringin pulak nak choco milk.. Rembat la satu HL marigold.. Balik rumah baru je tuang susu tu dlm cawan, aku dah bau semacam.. Ingatkan takde ape2 la.. Baru agak2 nak masuk dlm mulut aku dah rasa lain macam.. Susu tu memang tahap bau masam mcm susu basi.. Langsung membantutkan selera aku nak minum..


Yg aku pelik..expiry date kat kotak susu tu trang tang tang tulis 12 Mar 10 (tgk pic kat bwh).. Mcm mane la bleh kena kat aku susu basi tu..


Terpaksa la aku pegi balik ke Tesco utk tukar balik susu tu.. Haizzzz... Lepas ni dah jadi takut lak nak beli air susu2 ni.. Kat kotak tulis expiry date lambat lagi tapi bila skali nak minum tahap basi mcm dah lama peram pulak.. Fobia beb... huhhhhh..

Kalau perkara sebegini jadi kat pengguna, siapa yg patut dipersalahkan? Pengeluar produk atau penjual?


0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design