Sunday, July 27, 2008

blog??

Aku tgk org beriya2 wat blog.. Aku pn nk wat lh.. huhu..

Dulu dh penah wat dh.. zaman2 aku muda2 dulu (chewah..tp skrg pn muda lg tau..hehe)
Mm.. seingat aku thn 2004 kot tapi biasa la.. hangat2 taik kambeng..
Separuh jln je.. Lagipun tenet xde.. itu la prob paling besar penyebab aku
xleh meneruskan hajat (bkn hajat yg tut eh..) utk terus ber'blog' (dah delete pun yg lama tu)...

Skrg ni rasa nk mula blk lh.. Lagipun tgh buhsan ni..
Nama pn training.. ade keje ade la.. xde keje bertenet la jwbnye..
Company tmpt aku training ni pn bkn la besar mane.. Bos lak slalu xde..
Dats y aku menjadi semakin buhsan.. krn xde keje sgt yg di kasi.. Biasa la..
aku kn 'rajin'..huhu..<--perasan..ayat poyo je..
Ni aku dh update skit blog aku.. masukkn ape yg patut..
Hope xnampak srabut la...

0 Comment(s):


Blogger Templates by iezpdaus Design